Congratulations!

You have found it! As a small gift, you will receive the following voucher code for redemption in our shop:


This voucher grants a discount of €0.00

The article was successfully added.

Carburettor BING 84/30/110A-01 (plug-in connection) - MZ ETZ250, ETZ251, ETZ301, TS250

Carburettor BING 84/30/110A-01 (plug-in connection) - MZ ETZ250, ETZ251, ETZ301, TS250

€175.65
incl. VAT.5, incl. Shipping

Immediately available

DHL standard shipping2:
Delivery time: 1 - 4 workdays.

Ralf / 18 May 2019
Absolut top ! Einbauen und losfahren, super passgenau, kein Fummeln am Schwimmer, Standgas läßt sich ohne Werkzeug durch drehen an der Rändelmutter auch zwischendurch...

Article characteristics

passend für Fahrzeugtyp: ETZ 250, ETZ 251, ETZ 301, TS 250
Baugruppe: Motor & -teile
passend für Fahrzeughersteller: MZ
Shipping weight: 0,761 kg

Description

carburetor


- Cylinder intake port diameter: 40 mm
Diameter
Carburettor
connection piece diameter
: 52 mm

Equipped with 118 main nozzle and 45 idle nozzleThis


carburettor has the possibility that original Bowden cables (e.g. BVF Bowden cables) are not suitable
.

Downloads

Bezeichnung Dateiname
BING Vergaser Faltblatt Typ 84/30/110A bing_vergaser_faltblatt_typ_84-30_110a.pdf Download file

Customer reviews

Rate the purchased item now and get up to 170 AKF bonus points. In the menu item Reviews menu item in your customer account, you will find all the items for which you can submit a rating.
Quality
20 Reviews
Accuracy of fit
20 Reviews
Price / Performance
20 Reviews
Expectations met
20 Reviews
Recommendation
20 Reviews
(20)
Average rating:
∅ 4.79 being based on 20 Reviews
  • 5 Stars
    (16)
  • 4 Stars
    (4)
  • 3 Stars
    (0)
  • 2 Stars
    (0)
  • 1 Stars
    (0)

Click to filter

(Model: ETZ 250)

Den Ansaugschlauch leicht erwärmen (um ihn dehnbarer zu machen), um ihn leichter zurück drücken zu können. währenddessen die Bowdenzüge ERST in den Vergaser einhängen und ihn DANACH einbauen, so spart man sich viel unnötiges Fingerspitzengefühl.

(Model: TS 250)

Bedüsung bei Auslieferung viel zu klein.Hauptdüse wie Leerlaufdüse.Bowdenzug vom Choke vom Original zu kurz.Muss ein passender besorgt werden.

(Model: TS 250)

Den Ansaugstutzen am Zylinder am besten demontieren und mit einem feinem Fächerschleifer nacharbeiten, ca. 1/10mm reichen völlig aus dann passt der Vergaser straff rein.

(Model: Not specified)

(Model: Not specified)

(Model: Not specified)

(Model: Not specified)

(Model: Not specified)

(Model: Not specified)

(Model: Not specified)

Show more reviews

Exploded views

Manufacturer Model series Model Drawing Position
MZ ETZ-Reihe ETZ 251 Vergaser 1 Open drawing
MZ ETZ-Reihe ETZ 301 Vergaser 1 Open drawing